MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Friday, September 25, 2009



hari ni nak story sikit pasal CD(cloth diaper).. hari tu aku baru received parcel dari AKMA_ALIAS.. tapi hari ni aku baru prewash.. he..he..he.. tak sabar rasanye nak pakaikan daniey CD ni.. mesti cute kan.. aku mengenali CD ni bila aku mula berforum di RATU HATI.. so bermula dari situ lah niat untuk bercd ni bermula.. tapi motif utama aku ber cd ni apabila timbul kesedaran terhadap bumi kita yg semakin terancam dgn sampah sarap yg sukar untuk dilupuskan dan salah satu datang nye dari disposable diaper yg kita pakai kan anak2 tu.. so disebabkan tak nak jadi salah seorang penyumbang sampah tu juga, aku buat keputusan bertukar kepada cloth diaper pula.. lebih2 lagi aku hanya stay at home mother.. so aku tak rasa ada masalah untuk handle penggunaan cd ni.. kalau lah seawal anak pertama dulu aku dah tau tentang cd ni.. mesti lebih banyak lagi duit yg boleh aku berjimat.. aku nak sangat ucapkan bebanyak ucapan terima kasih kepada pentadbir RATU HATI.. banyak yang aku pelajari selama berforum di sana. tak lupa juga kepada tokey soh yang jual cd ni kat aku AKMA_ALIAS..so kawan2 di luar sana.. apa lagi jom kita mula bercd untuk si kecil anda demi bumi yg kita cintai.. disamping penggunan nye yang boleh dikatakan berbaloi juga untuk kita..

8 Comments:

  1. AkmA said...
    happy bercd dear
    kelly910 said...
    happy sangat2 kema.. he..he..he..
    wina said...
    wina pun nk start bercd dh soon

    kelly, nti uploadlah gambar anak terunamu bercd..nk tgk :-)
    kelly910 said...
    allrite.. wina nanti kelly upload ye dear..
    syayassir said...
    kak sya teringin juga nak berCD..
    tapi, entah kenapa belum terbuka hati lagi nak beli walaupun husband dah offer...
    ingat nak tunggu second baby laa... hihi
    kelly910 said...
    kak sya.. apa lagi, cepat2la darwisy dapat adik.. he..he..he..
    adlinahusaini said...
    mummy aisy tgh tunggu hadiah aisy menang contest..hadiahnya CD..1st time pakai nak tgk mcm mana dif dia..kalu ok mahu jugak tukar..share lah lagi experience pkai CD ni yer
    kelly910 said...
    adlina... nanti bila free kelly buat lagi satu entry ttg penggunaan cd ni ye.. blh la kita berkongsi ilmu bercd...

Post a Comment