MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Saturday, September 12, 2009

entry kali ni aku nak story pasal 2 awards dan satu kad raya yg aku baru dapat.. start from my first award from LADY OF LEISURE...



actually award ni dah lama dah lady bagi.. tapi aku je yg baru perasan award tu untuk aku.. thanx LADY OF LEISURE.. really appreciate it..

ok.. my 2nd award i just received it from ADLINAHUSAINI..



5 FAKTA PEMBERI AWARD..

- ibu kepada bayi yg comel bernama AISY HAFIY..
- isteri kepada EN MUHAMMAD HUSAINI..
- seorang yg berbintang taurus dan dilahirkan pada tahun tikus..
- baru je participate kan anak tersayang dalam CUTE SLEEPING BABY CONTEST..
- dan seorang yg rajin update blog.. ekekkeke..

thank you.. ADLINAHUSAINI... kelly suka sangat,, kelly pun nak bagi award ni pada semua kawan2 yg selalu jenguk blog kelly.. sudi2kan amik ye..

and last sekali aku baru dapat kad raya yg pertama dari LANA..



thanx a lot LANA.. kelly pun nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI pada LANA and family..


0 Comments:

Post a Comment