MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, October 15, 2009

aku sedih sangat.... tengoklah apa dah jadi dengan blog kesayangan aku ni... buat masa sekarang ni aku dah hampir rasa give up untuk berblog... kenapa masalah yang sama asyik berulang.. aku hampir2 menitiskan air mata bila tengok blog ku jadi begini.. aku banyak bekerja keras.. dan tak terkira berapa banyak masa yang dah aku korbankan untuk menghasilkan blog ni... tapi akhirnye ini yang aku dapat.. atau sepatutnye sejak awal lagi aku memang tak patut pun berblog.. aku bukan mahu menagih simpati cuma mahu meluahkan apa yang terbuku di hati.. macam mana nak buat ni????? hu..hu..hu..hu.. honestly.. aku memang sedih sangat!!!!!!!!!!!!!!


13 Comments:

  1. wina said...
    sabar kelly sabar...janganlah sampai nk berhenti blogging

    wina pun pnh alami macam kelly ni..memang frust sesangat

    cubalah amik masa slow² build up balik blog kelly ni & pas tu jangan lupa SAVE k
    saSha.. said...
    alah..x mo la give up dear..
    i know u very well..
    ko bkn org mudah mengalah kan..
    so..teruskan usaha..cuba lagi..
    go..go.. kelly!! :P
    kelly910 said...
    thanx a lot wina n sasha.... sekarang ni rasa bersemangat balik nak berblog bila dengar kata2 dorongan kawan2.. go kelly you can do it...
    Lady of Leisure said...
    kelly...
    dont give up ok..
    ramai yg pernah lalui saat seperti kelly ni dimana blog dilanda mcm2 masalah teknikal.. but dont quit blogging ok...
    sblm ni rasanya sidebar kellu pernah jadi mcm ni jugak kan, last time kelly repair balik macam mana?
    try ur best kelly...
    dont give up ok..
    go kelly i know u can do it..
    kelly910 said...
    thanx lady.. sebelum ni blog black n white tu pun kena macam ni juga.. tapi memang tak boleh nak repair.. macamkena virus le..that time kelly terpaksa buat blog baru dan masukkan balik entry nye, satu persatu.. tapi masih menggunakan url yg sama.. tapi masalah yg akan timbul kalau kelly tukar blog lain.. semua followers kelly akan hilang begitu juga dgn semua comments yg pernah ditinggalkan kawan2..coz bagi kelly tu semua terlalu barharga..... FOLLOWERS ku.. sudikah follow balik untuk kali ke-3???
    wina said...
    boleh aje kelly
    i will always follow u...
    kelly910 said...
    thanzx a lot wina...
    MIEZA said...
    Kelly910,
    As long as kita berkawan, berblogging, berforum bersama, as long itulah sis akan follow ape jua yang Kelly nak ceritakan,luahkan..jangan jemu 'n' jangan give up ye..chaiyok!chaiyok! (^-^)
    kelly910 said...
    terima kasih sis mieza.. terharu kelly bila ramai kawan2 yang sokong kelly..
    fisa said...
    kelly dun worry k..
    everything will b fine..
    ku setia mnjadi Follower mu..;)
    kelly910 said...
    hai sis fisa.. tima kacih ye..
    epi said...
    ha2..mungkin ade hikmah t'sembunyi d'sblk smue ni..bktinye tgk r,blog makin cun nampak,tmplte pun baru..he2..:)
    kelly910 said...
    betul3.. tu semua dugaan rupanye.. terpulang pada kita sama ada tabah atau tidak hadapi semua tu kan bro..

Post a Comment