MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Friday, November 20, 2009

MY HAPPY DAY....

hari ni boleh dikatakan hari yang mengembirakan buatku.. hari ni daniey menyambut hari kelahiran nya yang ke2...masa terlalu pantas sangat berlalu.. rasa macam baru semalam je aku lahirkan daniey.. he..he.. sakitnya pun masih terasa.. semoga besar jadi anak yang soleh ya sayang..opppsss... tak lupa ucapan terima kasih pada bro epi coz belikan kek untuk nephew nya ni.. thanx ya bro...


entry ku ini belum habis lagi.. ada sesuatu yang buat ku happy selain dari bday daniey ni.. persoalan tentang penyakit kakak akhirnya terjawab.. kakak telah selamat dipindahkan ke hospital pantai semalam. pakar dari sana mengesahkan ada luka di intestine kakak dan kumannya telah merebak ke otak punca kakak diserang epilepsi..
kakak sekarang nampak lebih bersemangat dan mampu melawan serangan epilepsi nye.. aku rasa bersyukur sangat.. kalau sebelum ni aku ada menyatakan yang kakak nampak seperti sudah redha saja pada apa yang bakal berlaku padanya.. tapi sekarang kakak nampak lebih kuat dan bersemangat untuk melawan penyakitnya.. aku bersyukur yang tak terhingga.. aku tahu yang kakak tabah dan kuat.. dan insyaallah kakak pasti akan sembuh seperti sedia kala..tak lupa pada semua doa2 yang tak pernah putus buat kakak dari kawan2 ku semua.. budi baik kalian hanya allah yang mampu membalasnya..

9 Comments:

  1. epi said...
    kegembiraan itu milik ku juga..:)
    L@n@ said...
    to daniey : hepi besday daniey..semoga nnt akan lebih ciut miut..

    to kelly: lana doakan semoga kakak cepat sembuh dan peroleh kesihatan yg lbh baik.. aminn
    kelly910 said...
    bro.. moga harapan kita akan berakhir dengan sesuatu yang menyenangkan kan..

    lana.. thanx a lot lana..hanya allah mampu membalasnya.
    rosma said...
    happy bday daniey sayang...n syukur alhamdullilah doa kite dimakbulkan illahi..semoga kakak kelly akn bertambah tabah n kuat utk sembuh n sihat cm biasa.amin...
    KELLY910 said...
    terima kasih rosma..alamdullillah ,.. berkat doa dari semua..
    LoLLy~ said...
    wahh....tade gmba daniey ke..?? :p
    epi neh mmg suke bg kek kt org ke,hak3....neway, alhmdulillah 4 ur sis....smuge die lebih kuat :)
    KELLY910 said...
    lolly... nak agambar daniey ye.. nanti kelly wat lah satu entry ttg daniay ye.. he..he.. thanx lolly..
    saSha a.K.a MumYalya said...
    happy birthday daniey..
    nanti aunty bagi present ok..
    kene tunggu aunty balik mlk..
    hehehe :)
    KELLY910 said...
    thanx mumyalya.. doa dari aunty.. adalah hadiah yang paling tak ternilai buat daniey..

Post a Comment