MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Monday, November 16, 2009


kakak ku bersama suami tersayang..

hari ni genaplah usia kakak ku 30 tahun.. sayu hati bila melawatnye tadi.. walaupun sudah sedarkan diri.. tapi kakak seakan tak berapa mengenali orang disekeliling nye.. doktor kata ini kesan daripada virus denggi yang telah merebak di otak kakak.. hari ni kakak nampak lebih sihat dan serangan epilepsi nye pun makin berkurangan.. kakak sudah boleh berbual walaupun tutur bicara nye masih tak berapa jelas.. paling menggembirakan kakak sudah dapat mengenali ibu dan ayah ku.. kakak tak putus2 bertanya dimana dia berada sekarang.. dan asyik mengatakan yang dia berada di syurga.. itulah yang paling memilukan aku.. kakak juga tak habis2 memuji semua yang berada disekitarnye cantik..
adakah selama kakak tidak sedarkan diri.. dia telah mendapat hidayah dari tuhan.. sampaikan dia bersikap begini..?
kakak sempat berpesan pada ibuku... doakan agar dia cepat sembuh dan dia sayang kan kami semua.. dan hanya itulah yang termampu aku lakukan.. sentiasa mendoakan untuknye.. dan berharap semoga esok mentari akan lebih bersinar...


24 Comments:

  1. Lady of Leisure said...
    be strong kelly...
    bagi semangat pasa kakak kelly untuk terus kuat, lady n kawan2 yg lain sentiasa mendoakan kesihatan kakak kelly..
    semoga Allah berikan kesihatan yg baik pada kakak kelly...
    saSha a.K.a MumYalya said...
    me tersentuh sgt ni..berair mata ni..semoga kak shid cepat sembuh..me mmg anggap your sis like my sis too..huk..huk..huk..
    kelly910 said...
    lady..
    airmata ni sentiasa gugur setiap kali melawat kakak.. tapi kelly kuatkan juga, kelly tak nak kakak nampak yang kelly tengah bersedih.. terima kasih atas doa2.. hanya tuhan yang mampu membalasnye..
    kelly910 said...
    sha..
    thanx a lot.. kita sama2 mendoakan dia ye..
    wina said...
    wina doakan kakak kelly sembuh secepat mungkin just like the other friends
    kelly910 said...
    thanx 4 the prayers my dear friend..
    fisa othman said...
    alhamdulillah die dh mula sedar & dh kenal your parents...moga kakak kelly cpt sembuh yer..
    kelly910 said...
    terima kasih sis ..semoga allah membalas yang baik juga untuk sis sekeluarga..
    syahadah said...
    mmg rasa sayu baca en3 kelly hari iney. kisahnya yg seakan2 berada di shurga. oargnya cantek dan baik..smpai kan salam saya padanya ..semoga cepat sembuh..
    LoLLy~ said...
    cantik la sis kelly,hehe...neway lolly doakan semoga she'll recover soon, insyaAllah
    kelly910 said...
    syahadah..
    insyaallah.. akan kelly sampaikan salam hadah pada kakak.
    kelly910 said...
    terima kasih lolly..
    rosma said...
    sedihnye..bergenang air mata kite baca...dulu rosma penah kene denggi dok hospital 1 minggu.alhamdulillah xkritikal...semoga kakak kelly akn sembuh cam biasa.amin
    kelly910 said...
    rosma.. terima kasih ye coz sudi singgah dan baca entry kelly ni.. dan terima kasih juga atas doa dari rosma.. hanya allah dapat membalasnye..
    um. masyitah said...
    Salam kelly,
    Ya Allah,1st time tengok wajah kakak Kelly kan, saya sangka ia Nora Danish,iras Nora..masa nora berlakon sumpah Bunian tu.

    Semoga Allah beri kekuatan kepada kakak kelly mellaui saat-saat ini. Berdasarkan pengalaman saya,(saya pernah suspect dengue semasa kehamilan sulong dan taksedar )kena ada seseorang yang selalu bercakap dengannya waktu seserang itu tak sedar.Kita harap soul nya dengar..dan akan beri kekuatan untuknya bangkit dan pulih
    epi said...
    uuurghh,aaarghh..sdh giler r xpat wish kat dia langsung..:(
    kelly910 said...
    salam ummu masyitah..
    hari ni kelly baru dapat berita dari hospital.. doktor yang merawatnye tiba2 cakap yang kakak bukan dijangkiti denggi,, pening bercampur marah kelly dibuatnye.. selama 1 minggu kakak terlantar.. itu je jawapan yang kami dapat.. sedih kelly, ummu....
    kelly910 said...
    bro.. sabar k.. akak pun sedih juga... sama2 kita berdoa ye..
    um. masyitah said...
    Ya Allah,sabar je lah. Seminggu baru bagitau macam tu pula...
    Moga-moga kakak kelly semakin sihat hendaknya.
    kelly910 said...
    terima kasih ummu masyitah..
    kelly pun harap begitu juga..
    ♥mrs.azad said...
    Semoga kakak kelly cepat sambuh..kami sentiasa mendoakannya... Banyakkan bersabar ye kelly...
    kelly910 said...
    terima kasih mrs azad..
    syayassir said...
    harap2 kakak kelly cepat2 sembuh....
    kelly910 said...
    terima kasih sis...

Post a Comment