MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, November 3, 2009

TAG FROM MY DEAR BRO.. EPI.

wah.. dah lama tak dapat tag.. tag kali ni datang nye dari adik lelaki aku.. nama nye BRO EPI.. jom kita tengok..

01. Bekas kekasih saya adalah :
SIAPA EK?? LUPA PULA... WAKAKAKKA..

02. Saya sedang mendengar :
SHUT UP.. BEP.

03. Mungkin saya patut:
HABISKAN CEPAT TAG NI.. COZ OPERASI MEMASAK DAH NAK MULA.. EKEKEKE..

04. Saya suka :
TENGOK MUKA ANAK2 TIDUR.. TENANG JE..

05. Sahabat-sahabat baik saya :
ORANG YANG BOLEH KETAWA DAN MENANGIS BERSAMA..

06. Saya tak paham :
BILA SAYA KURANG MENUMPUKAN PERHATIAN..

07. Saya kehilangan :
MASA LAMPAU YANG TERLEPAS BEGITU SAHAJA..

08. Ramai yang berkata :
SAYA SEMAKIN MATANG..

09. Makna nama saya :
JAP2 TENGOK IC DULU.... EKEKEKEK..

10. Cinta itu adalah :
SATU ANUGERAH YANG SUKAR UNTUK DITAFSIRKAN..

11. Di suatu tempat seseorang:
SEDANG MERINDUIKU..

12. Saya akan cuba :
MENJADI IBU DAN ISTERI YANG TERBAIK..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
ETERNAL.. EVERLASTING..

14. Telefon bimbit saya :
PEMBERIAN DARI HUBBY,DAH SETAHUN BELI..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
WHATS TIME NOW??

16. Saya paling meluat apabila :
ORANG YANG HIPOKRIT..

17. Pesta/Parti adalah :
WAH.. EVENT YANG SELALU DINANTIKAN...

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
KOALA BEAR... RASA BEST JE KALAU DAPAT PELUK..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
ZAMAN KANAK2.. MAIN..MAIN.. DAN MAIN LAGI..

20. Hari ini :
BANYAK KERJA NAK KENA SETTLE..

21. Malam ini saya akan :
ZZZZZZzzzzzzz....

22. Esok pula saya akan :
MENJALANI RUTIN HARIAN..

23. Saya betul-betul inginkan :
KEBAHAGIAAN YANG ADA AKAN KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
IM A WOMEN NOW..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
DUA2 WAJIB PERGI... BARU FAIR..

26. Makanan Barat atau Jepun :
BOTH ARE MY FAVOURITE FOOD

27. Bilik yang terang atau gelap :
TERANG COZ SENANG NAK TENGOK ANAK2.

28. Makanan segera adalah :
BOLEH LAYAN.. BUT NOT ALWAYS..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
NANTI MUMMY CALL BALIK.. LOVE YOU..

30. Tag ini datang dari :
MY BRO.. MY BUDDY..

lama dah tak tag orang... so tag ni dipanjangkan istimewa untuk:
SIS SUEALEEN
LADY OF LEISURE
SIS HASRISA
SIS MIEZA
SIS FISA
SIS SYA
WINA
PIJA
MUMYALYA
LADYBIRD@AYEIRA
AIN(LUVISCHENTA)
SYAHADAH
UMMU MASYITAH
NORITA
ENON
MUMMY NAD
ZAHIRAS
AMYNA
MRS AZAD
MAMAEKAL
IDANIZAM
dan semualah yang sudi buat ye..



20 Comments:

  1. Lady of Leisure said...
    thanks kelly..
    nanti lady buat ya..lady pun dah nak mula operasi memasak ni hihihi...
    kelly910 said...
    takpe lady.. take ur time..
    wina said...
    kelly, wina dah pernah buat la tag ni :-)

    neways, thanx!
    kelly910 said...
    ye ke.. wina.. kalau macam tu takpe wina.. alasan anda diterima ..
    ekekekkee..
    fisa said...
    oh dri ku d tag...homework ari tu baru jer abis...ermmm dpt tag baru...penghargaan nie...hehehe wajib amik nie...eh alaahai blog tgh update laa...t fisa dtg amik yer kelly..;)
    syahadah said...
    me...ok kelly..musim bertag sudah bermula..tapi tag nipun dah buat dlm entry di belakang.thanks kelly amat berbesar hati bila di ingati untuk membuat tag..
    kelly910 said...
    sis fisa..
    takpe sis... buatlah bila dah ready ye... kelly tahu sis ni rajin buat homework.. ekekekke..
    kelly910 said...
    its ok syahadah kalau dah pernah buat.. tapi kalau rajin nak buat.. buat lah lagi ye..
    ekekkeke..
    saSha a.K.a MumYalya said...
    kerana kekerapan di tag oleh cik kelly..akan ku cuba selesaikan tag itu ye(walau malas yang amat)wakakakaka :P
    kelly910 said...
    tu lah.. upset juga mumyalya tak sudi menjawab tag dari ku.. he..he..he..
    Ied @ May said...
    ida amek tag yg ni ye..tag yg lama dah lupe la cik puan...
    kelly910 said...
    amik la ida oi.. takpe buat pelan2 ye..
    LoLLy~ said...
    what a long list,hehehe...i mean yg kne tag
    kelly910 said...
    tu lah lolly.. ingat nak penuhkan satu page ni.. ekekkeke..
    fisa othman said...
    kelly dh wat...g tgk kat umah baru ku itu..
    kelly910 said...
    sis fisa.. baguslah, very the fast ye..
    jap lagi kelly datang terjah k..
    epi said...
    ha2..smpi gak kat sni tag ni..tq cpz sudi amek..
    kelly910 said...
    mestilah sampai bro...he..he..he.. thanx coz sudi beri juga..
    ♥mrs.azad said...
    Nampaknya ada tag lagi dr kelly..thanks ya..nnt kita jwp :)
    kelly910 said...
    he..he..he.. jawab jangan tak jawab ye..

Post a Comment