MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 3, 2009

RING TONE....


hu..hu..hu.. lama dah aku tak update blog.. biasalah bz women cam aku ni banyak sangat kerja yang nak disiapkan... muahahhhaaaa... ok le entry kali ni.. aku nak cerita pasal ring tone hp ku.. ni kes dah takde benda lain nak duk cerita..wakakak..
aku kalau pilih ring tone lebih suka pilih music yang agak rancak untuk didengar.. sebabnya kalau lah aku pilih music mendayu2.. alamat masa tengah tidur lagilah aku bagai didodoi2 bila hp ku menjerit2 minta diangkat.. so sekarang aku guna lagu WOMANIZER-britney spears yang dah di remix kan..untuk caller ring tone.. dan lagu SHIMMY SHAKE- techno untuk msg ring tone... dua2 nye lagu yang bila berbunyi boleh buat aku automatic terjaga.. geh..geh..geh.. tapi untuk hp ku yang satu lagi.. music nya agak sentimental sikit.. caller and msg ring tone nya aku prefer lagu bahasa cina yang romantic gitu... setiap kali hp ku tu berbunyi bila aku tgh shopping.. mesti amoi2 sales girl akan pandang aku dengan pelik... tapi aku peduli apa kan.. hp aku.. aku punya pasal lah kan... he..he..he.. so kawan2 ku pula.. bagaimana dengan anda? apa ring tone hp korang? yang bunyi nya tinnitt.. tinnnit..tinnnit.. ke? atau lagu ct nurhaliza ke??..........

15 Comments:

  1. Lady of Leisure said...
    wakaka... malu lady nak cakap... henpon lady pakai bunyi classic macam tepon rumah tu hihihih...
    :-D
    malas nak letak lagu walaupun ada banyak lagu dalam henpon.. sblm ni letak lagu bali mcm music kat blog lady tu tapi org pandang smcm jer tension betui..
    KELLY910 said...
    serious ke lady??
    wakakkakka.... buat kelly tergelak jap..
    ampun lady jgn marah... tapi ok le tu..he..he..he..
    rosma said...
    hahahawakakaka...kelly nak tau rosma nyer RT xtukar2 lagi dari raya puasa sampai la ke raye haji yg dah lepas ni pun still lagu raya lagi..hahaha..rase sayang lak nk tukar yg lain..kikiki
    KELLY910 said...
    rosma.. takper.. bior je lagu tu, tunggu sampai raya tahun depan ek..
    muahahhhaaa..
    saSha a.K.a MumYalya said...
    hehehe..ringtone pun nak citer tau..me guna ringtone lagu 2 fast 2 furious(nath hape2)tapi bunyinye funky..hahaha..for caller ringtone me guna lagu i'm yours..blom tukar2 lagi ni..
    KELLY910 said...
    wakakkaka.sha.. sudah ku bilang..
    im lost of idea...
    fisa othman said...
    ok laa kelly...ringtone pun ok gak dari d biarkan blog d tumbuh lalang...waaakakaka...jgn marah yeer cik kelly ku syng...

    fisa punyer ring tone original sound dr irfan...hahahaha...ring tone gelak die...siap ader yg berminat lg tu...
    KELLY910 said...
    sis fisa... wakakakkakaa..
    takper kelly suka.. wah lagi best ring tone sis.. original beb.. ekekke..
    syahadah said...
    wah..cerita pasal ringtone..ringtone leaving on the jet plane tu...mcm sayu2 gitu..kelly bz ke skrg..sama la kita ..nipun curi2 masa..hahahaha
    KELLY910 said...
    hadah..ni lah blog orang tak ada idea.. tak macam blog hadah yg best gitu.. ekekekkekek..
    tu lah kelly bz lately.. bz ngan fb.. wakakkaka...
    epi said...
    owait r tu..eden pakai RT kisah aku,dari marvels..start minat lagu tu sobab keto den kono langgar maso den tongah layan lagu nih..cet..
    KELLY910 said...
    bro.. kira moments yang paling tak boleh dilupakan le ni ye..
    ekekkekeke..
    LoLLy~ said...
    hahaha.....lolly gune byk ringtone....cth cm fmly assigned lagu lain...besties lagu laen....tp kalo yg general punye keri hilson-knock u down :)
    KELLY910 said...
    lolly.. that means setiap kali phone ringing dah boleh agak siapa yg call lah ye.. bagus2..
    LoLLy~ said...
    aah...hak3...

Post a Comment