MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 30, 2010

AWARD OH AWARD..

semenjak aku berdiam ni banyak pula award yang aku dapat dari geng2 blogger. untuk tidak menghampakan mereka2 yg sudi bagi award ni aku dengan rajinnya pun collectlah semua award yang aku dapat.. ok award pertama datangnya dari LADY OF LEISURE, SIS FISA & EYTA(HOTMAMA).. terima kasih untuk kalian semua, kerana still sudi beri award walaupun aku dah lama menyepi..



1) Thank and link the person that give you the award:
sekali lagi aku ucapkan jutaan terima kasih kepada yg memberi award ni..

2) Pass this award on to 20 Bloggers you've recently discovered and think are fantastic:
rasanya ramai yang dah dapart award ni so pada siapa yang belum dapat lagi tu.. sudi2lah ambik ye..:)




1) Bagi ucapan terima kasih pada siapa yang bagi award ni dan postkan dalam blog:
allrite.. award yang kedua ni agak membanggakan aku yang dah bergelar ibu.. ekeke.. tak semua org boleh dapat tau.. ekekke.. award kali ni juga datangnya dari LADY OF LEISURE & SIS FISA.. terima kasih yang tak terhingga..

2) Listkan tarikh lahir anak yang first dan seterusnya letakkan sekali nama anak yang ke 2, 3, 4 dan seterusnya:



NAME: MUHAMMAD DANIESH CHIA
DOB: 30 MAY 2006


NAME: MUHAMMAD DANIEY CHIA
DOB: 20 NOV 2007

3) Sesiapa yang pregnant boleh letak gambar pregnant:
dalam usaha untuk preggy.. so nanti dah preggy baru le aku letak k..

4) Serahkan award ni pada sesiapa yang anda rasa hot mama:
aku panjangkan award ni pada semua hot2 mama yang menjadi follower dan pembaca blog ku ni.. korang mesti rasa bangga tau..



2 Comments:

  1. fisa othman said...
    yeeee kelly dah berblog kembali...miss u laa dear...;)

    kelly memang HOT MAMA kan...;)
    KELLY910 said...
    sis fisa..
    actually rindu sangat dgn blog ni juga sis..
    hot ke?? mmmm.. entah.. ekekke..

Post a Comment