MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 30, 2010

TAG DARI AMYNA KU SAYANG..

tag ni pula datangnya dari puan AMYNA.. beliau sengaja mengetag aku supaya aku rajin2 sikit update blog.. so aku pun dengan bangganya nak tunjuk rajinlah depan beliau dgn buat tag ni.. ekkeke..
jom layan...

1)ADAKAH ANDA MERASA ANDA HOT??
ye kot.. sebab kadang2 aku layan gak HOT FM.. wakkakakk.

2)UPLOAD WALLPAPER PC/LAPTOP YANG ANDA GUNA SEKARANG??

3)CERITA PASAL GAMBAR INI?
rasanya tak payah cerita lagi kot.. semua orang tau, inilah dia pengarang jantung ku.. ekke..

4)KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA??
last month.. pizza memang peberet ku..

5)LAGU TERAKHIR AKU DENGAR??
amylea; aku sindarela..

6)APA ANDA BUAT SAMBIL MENYELESAIKAN TAG NI??
layan cerita sindarela kat tv3..

7)SELAIN NAMA SENDIRI, ANDA DIPANGGIL NAMA APA?
mummy .. anak2 ku yg panggil.. dear.. en somi ku panggil..

8)TAG LAGI 5 ORANG SIAPA YANG ANDA NAK TAG..
IDAYU
SIS FISA
FATIHAH
EYTA(HOT MAMA)
SUE 79

9)SIAPA ORANG NOMBOR 1 BAGI ANDA?
schoolmate ku masa sek men.. kitorang selalu main netball sama2.. rindu sangat kat dia..
aku baru je berjejak kasih dgn beliau di FB..

10)KATAKAN SESUATU PADA ORANG NO 5?
sue.. kamu adalah seorang yang tabah .. :)

11)NOMBOR 3 ADA HUBUNGAN DGN SIAPA?
aku panggil juga dgn nama mamamyra.. isteri kepada en mustaffa.

12)KATA2 CINTA UNTUK ORANG NOMBOR 4?
semoga ukhuwah yang terjalin antara kita berkekalan hingga keakhir hayat..

13)BERIKAN 5 YANG ANDA TAHU TENTANG ORANG YANG TAG ANDA?
-isteri kepada mrA..
-sdg berusaha untuk mendapat cahayamata..
-bagiku seorang sahabat yg baik..
-tinggal jauh diseberang laut cina selatan..
-rakan ku diFB juga..



10 Comments:

  1. Sueriani Ali said...
    salam kelly...
    lama tul kelly tak dapat update rumah ni...
    thanks ye coz ingat kat i...
    nanti sy buat k...
    KELLY910 said...
    salam sue..
    im back.. ekekke..
    kelly sentiasa ingat kat sue..:)
    Naimatul Hafizah Nor Rodin said...
    kelly, santik la wall paper tu. tak gheti saya nak mmbuatnya...
    L@n@ said...
    hah.. hapdate pun blog .. lama tul mnunggu mana lah tuan tanah ni pegi..
    Amyna said...
    kelly terima kasey ya sudi menjawab tag ini.. Alhamdulillah...

    moga perkenalan kita terus kekal ya.. InsyaAllah.

    p/s: sayang² kamu juga.. :D
    KELLY910 said...
    naimatul hafizah..
    tak susah dear, kalau fiza nak belajar kelly boleh bagi tutorial..:)
    KELLY910 said...
    lana..
    salam dear.. semangat berblog dah kembali.. yeaaaaahhh..:D
    KELLY910 said...
    amyna..
    sama2 kasih myna.. kelly rasa dihargai sangat bila myna sudi tag kelly.. walaupun kita hanya kenal di alam maya, tapi dapat kelly rasakan hubungan kita yg akrab ni..:)
    fisa othman said...
    akhirnya i'm done...hehehe sila cek blog saya yer...:P
    KELLY910 said...
    sis fisa..
    den dah check.. thanx coz sudi buat yek..:)

Post a Comment