MY SUPPORTERS..

Related Posts with Thumbnails

Friday, January 14, 2011

LIFE MUST GO ON...


Salam semua... Sudah berbulan lamanya blog ini ditinggalkan.. Dan boleh jadi ada yang sudah lupa dengan kehadirannya di alam maya ini.. Mungkin disebabkan dugaan yang melanda membuatkan aku 'enggan' menulis lagi di sini.. Pada 7 sept 2010 aku disahkan missed misccarriaged.. Full stop!!
Maafkan diri ini, aku enggan mengulas lebih panjang tentang kenangan pahit itu.. Aku tak mahu luka lama kan membuat hatiku robek semula.. Dalam kesedihan, ku cuba kutip sisa2 kegembiraan yang tinggal, untuk orang2 yang aku sayang.. Ye aku harus berdiri semula, menerima Qada' dan Qadar yang telah ditentukan OlehNYA.. Life must go on..
Sekurang2nya aku sudah ada 2 orang buah hati sebagai peneman.. Disamping itu aku tak kan berputus asa.. Berdoa, berusaha dan bertawakal. Insyaallah pasti kan ada rezeki ku di lain hari...

8 Comments:

  1. fiza said...
    Sedihnya. Banyakkan bersabar yer. Dugaan utk kelly.

    Insya'allah...bley cuba lagi ^_^.

    Take care.
    cik puan akish said...
    aloh...sedey juge bace n3 kelly nih..pastotla lame tak nmpak sikit hari kt fb....

    sabo ye yunk...
    IDAZS said...
    banyakkan bersabar dear.
    insyaallah pasti ada rezeki yang lebih baik nanti, amin :)
    KELLY910 said...
    Fiza.. Thanx dear.. Belum rezeki kelly agaknya. Redha je la..
    KELLY910 said...
    Akish.. Masa mula2 tu down jugak le, tu yang berhibernasi sekejap.. Hehehe..
    KELLY910 said...
    Idazs.. Tengkiu laling, amin ya rabbal alamin. Moga ada rezeki kita ye.
    ashra said...
    insyaallah..mudahan kita sama2 dimurahkan rezki lagi kan kelly...
    amin.
    KELLY910 said...
    Ashlia.. Betul tu dear, amin amin ya rabbal alamin.

Post a Comment